Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

Setujukah anda jika blog ini dijadikan blog rasmi ALED 4?

Apakah topik yang akan menghiasi post-post kita?

Labels

  • (1)

Followers

Masa dan Usia Dunia

Search This Blog

Network

Blog

Tuesday, July 21, 2009

Bujang Trip 2

Salam...

Seperti yang telah sedia maklum,(tak tau lak aku kalo ada yang tak maklum)

Bujang Trip 2 bakal dianjurkan di Johor. Pulau Besar kalau tak silap aku. Pada 31 Julai hingga ke 2 Ogos...

Menurut saudara Muhsin selaku kepala Bujang trip, yang bakal join adalah Muhsin, Din, Naqib, Bob, Syuko, Macha, Zack, Ked, Nasir, Penyu, Cipin, keri, Nuar, Kintot. Juga ada cadangan untuk mengajak Daos. Pada aku, alang-alang mengajak Daos, baik ajak terus dengan ayam-ayam KFC dia skali. Tapi jangan ajak-ajak ayam plak. [^_^]


Manakala yang tidak dapat pergi adalah Anep dan Azhan. Dan jugaklah aku memandangkan aku kene mendaftar masuk ke IPG pada 3 Ogos...
Adeh..Sedih btol.. Time-time member ramai balik ni, aku plak takleh nak kluar dengan diorang.

So, ini antara butirannya...
Tempat: Pulau Besar
Tarikh : 31 Julai-2Ogos
Kos : RM175 seorang

Ini je la yang mampu saya postkan... Nak tau lebih tanyalah saudara Muhsin sendiri.
Wassalam.

Dalam Koneksi GPRS yang boleh tahan lajunya...0511pm210709

0 comments:

Post a Comment

Search People




Aled4ourians Design by Insight © 2009