Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

Setujukah anda jika blog ini dijadikan blog rasmi ALED 4?

Apakah topik yang akan menghiasi post-post kita?

Labels

  • (1)

Followers

Masa dan Usia Dunia

Search This Blog

Network

Blog

Wednesday, March 10, 2010

SBE? Nate po nih?

Salam...
Huh, malas sungguh aku mengupdate belog ini ya? Haha.
Ok la. Saja2 nak update la ye.

Ni status budak2 Malaysia

SBE. Dipahamkan bahawa beberapa sahabat kita budak2 maktab selain Azim dan Kuwe:

Naqib Klate
Syukur Klate
Zaki Klate(aku tak pasti sbnrnya)
Bob Klate
Pyon Klate
Anep Klate
Azhan no info
Ajib no info
Cipin no info
Penyu (Bangi KL)
Amin no info

dan beberapa nama2 perempuan yang aku tak ingat(adeh,sori2)
sedang mengalami SBE. Apa tuh?
Akupun taktau sgt.Ye la, aku kan budak pra, mana buat benda2 nih.
Penilaian Berasaskan Sekolah.
School Based Essessment? Huh, betul ke? Aku yg budak TESL ni mempertikaikan.

Anyway, berjihadlah kamu orang ye. Jalankan amanah di skolah tu bebaik, Korang kuat semangat. Aku yakin pada kamu orang. Masing2 ada perjuangan sendiri, dosa pahala masing2 hal, kita berpesan2 supaya kita dapat ganjaran sebagai saudara2 yg saling memperingati.

Okeh. Abayo! (bahasa pe ni?)

Salam!

2 comments:

Best Tests said...

Aku sedang menstudy untuk Social Studies esok.
Doakan aku ye kawan2...

Best Tests said...

waktu sekarang Msia adalah 01.29am 11 Mac 2010

Post a Comment

Search People




Aled4ourians Design by Insight © 2009